Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen redelijke tijd na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neemt u contact met ons op. Let op: Wij bieden alleen garantie op functioneringsfouten.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Schade tijdens transport

Is een deel van uw bestelling of misschien wel de gehele bestelling beschadigd tijdens transport? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we het probleem op kunnen lossen. In de allermeeste gevallen zullen we u nieuwe producten sturen. Zorg er wel voor dat u binnen 4 werkdagen nadat u uw bestelling ontvangt, reclameert bij ons. Anders kunnen wij namelijk de schade niet verhalen op de transporteur waardoor wij genoodzaakt zijn om extra kosten in rekening te brengen.